Wednesday, February 15, 2012

Program Mycard Smartshooper!!!!!

Posted by Unknown at 9:54 PM






Tahukah anda bahawa MyKad yang kita miliki sebenarnya boleh memberi kita menjana pendapatan secara sah melalui perbelanjaan orang ramai dengan hanya menjadi salah seorang Affiliate Agency malah diakui sendiri oleh Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) serta Multimedia Development Cooperation(MDeC).

Apa yang menariknya, pendapatan yang anda perolehi adalah pendapatan secara berterusan hasil daripada perbelanjaan orang ramai melalui program terkini Affiliate Junction(AJ) iaitu MyKad Smart Shopper Program dan Icedchile.com. Program ini telah dimasukkan di dalam booklet MDeC dimana terdapat 50 aplikasi di dalamnya dimana aplikasi yang terkini adalah Affiliate Junction (AJ). Pengguna hanya perlu mengaktifkan MyKad secara PERCUMA melalui Authorized Agency yang berdaftar untuk menikmati Diskaun yang mengkagumkan sehingga mencecah 20%( Bizz Body, Cathay, Canadian Pizza, dsb..) apabila berbelanja di outlet yang berdekatan setiap perbelanjaan pengguna yang terdiri dari pemegang MyKad (26.7 Juta) sebagai Authorized Agency 1% daripadanya akan flow ke akaun anda. Contoh :- kalau pengguna spend RM100.. 1% daripadanya akan flow ke akaun anda yakni RM1.

Selain itu, Program ini juga menawarkan kepada Perniaga yang mempunyai Outlet/Permis ingin menjadi salah satu daripada Merchant dalam program ini. Penyertaan Outlet/Permis perniagaan sebagai Merchant adalah PERCUMA ini kerana MDeC telah menyediakan dana peruntukan sebanyak 1.5 Juta bagi installasi system Affiliate Junction(AJ) di Outlet/Permis anda. Segala promosi Outlet/Permis yang terlibat akan dilakukan sendiri oleh pihak AJ tanpa dikenakan sebarang cas dan bayaran.

Ingin tahu Bagaimana dan Caranya… Sila PM / SMS butiran dibawah ke 019-4084030 untuk maklumat lanjut.

NAMA:
LOKASI:
No.TEL:
PEKERJAAN:
KETEGORI: INDIVIDU / SYARIKAT.




jika ingin menjadi pelanggan secara percuma dan nikmati diskaun di outlet kami sila daftar di sini
jika anda mahu tengok hebahan di surat khabar metro klik di sini

0 comments on "Program Mycard Smartshooper!!!!!"

Post a Comment

 

Majlis Gabungan Bersatu Malaysia Copyright 2011 MG Bersatu Designed by Fariz Tiger Image by Afat's Notez Distributed by A*F*T